Vizija razvoja za Do-Ing je jasna od prvog dana, njena ključna reč je kvalitet. Ne samo kvalitet brendova koje Do-Ing uvozi i distribuira, nego i kvalitet saradnje sa partnerima i komunikacije sa klijentima.
Do-Ing ima jasno definisane linije poslovanja:
- dermokozmetika sa apotekama kao glavnim partnerima u distribuciji
- prirodna i organska kozmetika
- luksuzna kozmetika
- niche parfemski i kozmetički brendovi koji se ekskluzivno prodaju u parfimeriji Metropoliten.
Do-Ing ima više od 60 zaposlenih, angažovanih u zajedničkom cilju: da najbolje kozmetičke i parfemske brendove sveta uvedu u Srbiju i približe potrošačima. Njihovim radom i entuzijazmom Do-Ing je danas prepoznat kao stabilna, respektabilna kompanija među potrošačima, u medijima i kod svojih partnera: apoteka, parfimerija i kozmetičkih salona.
Darphin Paris bio je jedan od prvih brendova čijim je zastupanjem u Srbiji Do-Ing, ubrzo nakon osnivanja 2004. godine, pozicionirao svoje mesto i svoj put kao uvoznik i distributer kozmetike.
Ovaj luksuzni, prestižni pariski brend i danas je deo Do-Ing portfolija uz još mnoštvo drugih kozmetičkih brendova, među kojima su neka od najpoznatijih svetskih imena dermokozmetike, prirodne ili luskuzne kozmetike, kao što su Bioderma, BioKap, Dr. Hauschka, Guam, Lierac, Noreva, Phyto, Weleda…
Otvaranjem parfimerije Metropoliten 2008. godine, Do-Ing je postao prvi uvoznik niche parfema u Srbiji. Danas se u Metropolitenu ekskluzivno prodaje preko 25 parfemskih brendova, među kojima su i najpoznatji svetski niche brendovi kao što su Editions de Parfums Frederic Malle, Diptyque, Byredo…
Metropoliten Beauty Centar, osnovan prvobitno kao Darphin salon, u ekskluzivnom prostoru nudi ovlašćene tretmane brendova Darphin i Dr. Hauschka na isti način na koji se rade u svetu.